Sunday, February 24, 2013

Hana sebulan..

salam..

alhamdullilah, hana dh berusia sebulan... sorry bb hana.. x banyak entry utk adik due to lappy rosak.. guna tab ni susah tul, x feel nk menaip..huhu

tp gigihkan menaip gak as kenangan sepanjang hayat... love :)

actually to date, bb hana dh menginjak ke usia 39 hari.. 2hb ni mama ngan hana merdeka, same goes to kak misha..kite leh g jalan cm selalu eak cha.. hihihi.,

nnti aku titipkn kenangan berpantang with 2kids... sgt best... semua best, x tipuuu... kikiki

bb hana at one month old same mcm bb lain.. cute, menanges bila lapar, nk dukung, nk dodoi.., tersenyum bile dgr namanye di panggil, menganga mcm lapar sgt nak susu, nk susu, nak susu..hihihi

klu dgr suara aku je, mesti gerak2 ek..ek..ek... mintak di angkat.. kalu tdo tu smpi terturun dr bantal, smpi pusing melntang.. boleh tahan buas tdo... suke mengiring cm nk tiarap, cume kepala lah, mne kuat lagi k n.. so adik jgn berangan dulu... hihihi

rezeki hana lebey sket dr kak misha, susu badan pun ade tp aku tau x lebat cam org lain.. huhuhu..tp aku positif, makan la segala milk booster selagi mampu telan..

gambar xde.. kat phone banyak lah..cm ne nk update blog guna ipon eak... senang sket.. gmbar pun banyak.. tp menurut semua yg dtg visit, 70% ckp bb hana ni misha jr. bile aku ngk gmbar lame, mmg same pun cume misha debab, hana tinggi.. x sabar nk tggu hana debab bam bam... :)


oklah.. masa jeles ngan aku, misha lak berry... jom cebok nakkk... kalu x pujuk smpi lembut lidah, mmg x jalan beb.. grrr... xpe.. jiwa misha pun kene belai jugak, karang kecik hati aku lak yg nanges sedih.. jiwa mak mak tul...

ade anak dua ni, nk masuk bilik air pun x sempat..kuikuikui..

tata....nnti masuk kije, aku tepek gmbar bb hana eak... :)