Monday, December 31, 2012

Kenangan 2012

salam..

eh cam skema lak tajuk aku tu.. malas nk taip, tp cam harus je nk sematkan kenangan utk anak cucu nnti.. ecehhhh

2012 is soooo nice to me... Alhamdullilah... even ade gak perkara yg mengugat jiwa raga.. tapi lupakan saje kenangan pahit, kite coretkan kenangan manis sajek yep.. :)

antara yang manis nye tak lain tak bukan..

MARCH - Happy 2nd Birthday my dear princess... :)

Ujung bulan dapat bonus.. yeahaaaaaa... ape aku buat eak dgn duit tu... yg sgt pasti aku beli tiket Legoland utk 3 org.. yg lain2, ntah hape ntah... saving pun ade jugak.... sket jek.. hahahah

MAY - aku disahkan pregnen lagi oleh kawan2 aku.. sbb mase ni lum jmpe doktor lagi.. Alhamdullilah..syukurrrr Ya Allah, permintaan kami dikabulkan... bermula lah episod tak lalu makan aku... semuanya same copy cat mase aku ngandungkn misha.. almost the same..

Juga merupakan bulan anniversary bg kami.. Alhamdullilah yang ke 3.. ingatkn nk g tdo semalam kat Grand Lexis.. tpi aku lak dh pening2 lalat.. in fact dh booked pun.. seb baik leh cancelled booked without any penalties... hihihi

JUNE - Alhamdullilah, dh disahkan preggy oleh doktor bertauliah.. hikhikhik... mood makan lansung yilek... kadang2 satu hari tu aku cume makan biskut jek.. berat mmg turun banyak... almost 15kg uolsss... tp ape lah sgt 15kg tu dgn berat asal aku ni kan.. xnampak pape sgt pun.. hikhikhik

Dapat supprise i pon dr papa, dgn ucapan, semoga mama makan2 mcm selalu.. hikhikhik.. dulu aku makan dia risau.. aku x makan pun risau gak.. kehkeheh

JULY - berpuasa bersama misha.. oleh sbb selera makan xde.. aku mmg x makan sgt pun mase berbuka... aku suap misha makan, sbb dia sgt heboh waktu berbuka.. aku lak, tggu arup balik dr pasar ramadhan then teman dia makan...

Air ribena semakin mendapat sambutan, puas aku suh naikkan rege, mmg xde pun.. rm1 utk air ribena laici which is kat tempat lain rm2 or rm2.50.. tak pe lah, anggap je lah bersedekah di bulan puase... alhamdullilah... hari2 mmg sold out.. aku pun x penah g bazar, tp kalu dgr org cerita, laki aku mmg x sempat ddk...

Rezeki... Tahun depan kite jmpe lagikk :)

AUGUST - Hari raya pertama Aidilfitri jatuh pada hari jadi aku... my 30th birthday... heeeeeeeee....

Beraya bersama Misha... :)

SEPTEMBER - Selera makan makin ok.. berat dh x turun, tapi x naik.. perut ajek yg naik.. hihihi

OCTOBER - Hari yg dinanti2, vacant posession utk umah baru kami... Alhamdullilah... syukurrrr..
dh start bayar full..

pindah maybe lepas aku berpantang February 2013.. tp berat hati ssgt nk tinggalkan umah sewa skrg ni, depan umah mak.. leh jenguk2 mak slali... sob sob sob

kene start berjimat... ingatkan bebetul la berjimat... rupe-rupenyeee

NOVEMBER - Papa request nk tukar kete... ya hampunnn... mak ok jek.. settle pasal loan, makanye berkereta baru lah kami...

Adik baby dh diketahun gender nye.. maka berpink2 lagi lah mama kali ni... hikhikhik..leh teman kakak main nnti.. :)

Kakak Misha plak kemain dh mulut dia.. dulu risau anak x pandai ckp, skrg pening nk layan... hikhikhik.. but me suke.. syukur2... doakan kasih sayang sy x berbelah bahagi terhadap 2 org anak sy nanti yep.. aminnnn

DECEMBER - Alhamdullilah, rezeki Allah bagi dalam berbagai bentuk.. berita gembira yang leh watkan kami bernafas tahun depan.. syukur... saban bulan, org nampak kamu happy dgn ape yang kamu buat... dh lebih kurang masuk 3 thn dh laki aku benti keje.. Alhamdullilah, rezeki Allah tu luas... next project nk jual laksa/mee kari/cendol katenye.. kekekke

Mama pun tggu time nk deliver...barang2 adik + mama almost complete.. tggu cuti 2 bulan jek lahhh.. bila la nk 3 bulan eak... hikhikhik

ok la..  tata..

cukup la masam2 manis 2012 aku ni.. jmpe tahun depan.. hihihi...

No comments: