Tuesday, November 27, 2012

random la jugak... :D

salam..

ni cerita pasal anak dara aku.. skrg ni susah tul nk makan nasik.. kalu nk makan cume sup ayam, ikan/ayam goreng taruk kicap, mee hun sup, hot dog goreng (maybe terpengaruh dgn iklan 'hot dog'.... 'hot dog'...  hihihi) dan terbaru aku buat meehun goreng putih dan alhamdullilah cha suke.. tambah makan 2 kali..

lege hati mak..

wiken ni nk try sosej roll plak..masalahnye breadcrumb xde jual kt JJ.. kat mane mak nk carik nihh... hrmmmm....bukan x penah aku try wat makaroni goreng, etc.. dia xnk.. cucur kentang suke plak.. hikhikhik

kalu kat umah wan, mmg wat sup ayam / goreng ayam / masak kicap je lah.. nk bg dia makan.. kalu lauk lain x berapa jalan..


nnti mama buat lagik eak.. kejap makan, kejap ngk tv..
cartoon..cartoon..cartoon.. ^___^
cha ckp, anti mama masak lagi ye.. aye suke makan..aye lapar sangat.. kikiki.. kembang semangkuk mama dgr..sbb slalunye dia ckp, mama beli, papa masak.. owhhh, susah nye anak dh pandai ckp nih.. kehkehkeh 
ok la, nnti try google lagi food for toddlers ye sayang... mama sayang kakak.. kakak skrg ni kuat sentap.. nanges ajek.. kalu g mane2, mesti nanges.. nk menan, nk pencil, nk buku, nk kaler pencil, nk belon.. SUME nakk.. mmg silap kami sbb dulu xnk bg dia nanges, so belikan aje semua.. now bile nk ajar dia supaya belajar pilih.. dia xnk.. nk SUME.. our mistake.. ^____^

set alatan berpantang
ok nk cite pasal set alatan berpantang plak.. kehkehkeh.. aku plan nk beli VCO oil + brown soap + lavender floral water dr Tanamera, minyak herbanika + krim barut + phytonatal dr Nona Roguy, pati haruan dr Leesa Formula.. so far ni je lah.. tp mcm banyak pulak kan.. hikhikhik

lepas tu, aku nk beli pemanggang ajaib, senang nnti mak atau laki aku sendiri nk wat lauk mase berpantang.. patut dh boleh order, asyik la bertanggung.. huahuahua

gambar ke3 plak, drawer ni utk akak misha sbnrnyeee.. heeee.. ataupun beli 2, satu utk kakak satu untuk adik, berkenan sgt drawer ni, jmpe kat IKEA.. :)

gmbar ke4, mende penting nih, aku sdg meninjau2 lagi pump letrik utk aku yg x berapa rajin ni... at least leh full susukan adik smpi umo 6 bulan dulu.. sbb tu nk cari breastpump terbaik utk ke arah itu, so far madela swing ni jadi idaman hati.. :)

ok la.. stop sini dulu..
nnti rajin update lagik :)

No comments: