Monday, June 4, 2012

Sayu

salam..

minggu lepas aku bebetul emosi..

terlalu awal kah? bukan ke ini yg aku harapkan.. doa yg aku panjatkan saban mase ketika lepas solat..

cukup tak kasih sayang utk si tuan puteri intan payung.... hrmmm.. skrg ni sayang ku tidak bertepi.. dulu, skrg dan selamanya...

ngk dia bermain, mengharapkan perhatian, sekejap2 'mama'.. 'mama'... berjurai2 air mata aku.. ngk aku nanges, misha pun nanges smbil peluk aku.. pandai berlakon skrg ni.. hihihihi

'ma.. ni susu kan... '  :)
ops.. gmbar sensort..
agaknye normal kot perasaan ini... aku bukan menidakkan kehadiran rezeki yg satu ni, malah itu yg kuharapkan daripada awal tahun... alhamdullilah... doakan telah dimakbulkan.. tahap kesediaan, mmg 100%, cume anak kecik yg sgt disayangi ni wat aku extra emosi... hrmmm ..

kemain lagi ngk pororo .. :)
mama luv u.. :)
tata

2 comments:

sharEna said...

eyhh..da annouced kat blog rupenyer hehehe..

ala..perasaan biasa la tu dear. normal hihi

Faizah said...

wahh, mica nk beradik ke?