Saturday, May 19, 2012

Dialog Suami Isteri #004

salam...

petang2 gini, bila aku x mengaruk ajak jalan.. heran plak si suami.. maka.

papa : dia xnk rase nk g mane2 ke...
aku : ade...
papa : jom, g mane?
aku : ala.. confirm xnk bawak :D

laki aku terus diam pastu ckp...

papa : malas kalu g sane...
aku : haaaaa.. dh agak dah.. hukhukhukhuk

korang agak g mane?

JPO uolsss..

sbb dia kate, nnti aku jalan melulu, dia jaga budak.. misha plak, mmg happy gila kt jpo..lari2 mcm ape.. mebi sbb open space kn.. bile meragam, terus baring je.. adeh...so now dh jarang pegi..baru 7 - 8 kali je g..

merajuk nk eskem BR.. dapat la at last.. 
antara ragam anak dara kt sane.. makanya harus limit mase utk ke sane.. kadang2, aku je kuar, arup dok dlm kete ngan misha.. dekat je jpo tu ngan umah aku, so xde la ralat sgt if x turun... ngehhhngehhngehhh

ok la.. happy weekend semua.. muarrhhhhh

2 comments:

ღnFashyaღ said...

7-8 kali banyak tu, kite sekali je. Pastu dah malas nak pegi..hahaha

Mama Likha said...

best nyer duk dkt jpo jer hehehe.. poket harus kempis ni kalo kita lah :)