Thursday, May 10, 2012

Bulan berkasih sayang..

salam..

May datang lagi... :)

bulan ni bulan berkasih sayang kami..pejam celik dh 3 tahun berkongsi segala rase dgn sang arjuna idaman hati.. alhamdullilah.. syukur...:)

diceriakan lagi dgn kehadiran intan payung pertama kami.. (harap entry berbaur gini, but next year i dh jd mother of 2... hihihi)... lahirnye intan payung ni mmg change hidup kami.. makin besar makin la berubah.. skrg dh x leh gaduh depan dia.. nnti dia jerit... diammmmmmm.... kehkehkeh... siot tul.. if ckp kuat2 pun she assume tgh gado.. so jgn gado depan anak.. bad experience utk sikecik yg mana otaknye sedang berkembang..

eh, balik2 cite pasal marriage life... ade plak cite pasal cha.. hihi

rancangan utk bercuti jauh mmg ade, tp look like x dapat nk realisasikan dalam waktu terdekat ini.. tak pe dia, org tguu.... heeeeeee...

mlm tadi jenuh cari cd wedding.... dh la kami 3 x pindah randah... dulu x amik kisah sbb dh simpan elok2 dlm lappy, now lappy problem, takut gmbar corrupt aje.. alhamdullilah jumpe.. senyum lebar aku.. aku pun x banyak upload gmbar kawen dlm fb.. sbbnye mase tu masih ade frenster (ye ke.. :D), sbb lagi logik aku comey naa dlm gambar tu.. (^______^).. lagi plak time dapat cd, dh expected.. xde mood aku nk godek gmabr2 tu.. hihi

hari ni nk tayang gmbar pelamin and favor dulu.. :)

ok lagi tak utk tahun 2012 ni... hihi

time ni gile meng DIY... syiok.  ngk hasil kije sendiri :)

bunge telur kontroversi.. ngehngehngeh..
agak sedey sbb bunga pahar xde gambar dlm cd.. mahal tu aku order.. cantekk sgt berani mati beli online.. siap ade kes lagi.. hahahaa.. tapi nampaknye aku masih serik dgn shopping online ni.. makin hari makin sayang uolssss... kehkehkeh

ok la.. tata... esok tunjuk gmbar hantaran plak eak.. :)

2 comments:

sharEna said...

ko kan semua nk lebih kurang aku aje kan? kawen pon nak sama2..hehehe..

jom raikan bulan cinta kite bersama-sama yeahhh!!

cira said...

kakakakka..

aku lambat sket la.. ujung bulan... ko seminggu sebelum aku kan.. keekkeke.. aku kn SR ko dedulu... kikiki tp ko x mengDIY mcm mek na kan..

jom2.... bg diorg jadi kakak jugak.. kehkehkeh