Monday, April 16, 2012

Cake utk Misha.

Salam semua

Hari ini sy rase happy sbb banyak sebab... Hari ni saye takde Monday Blues pun.. mebi sbb jumaat sy outstation ke KL, khamis dapat PC baru, so terindu2 PC baru yg sy tggu lamee itu.. laju weh PC ni.. cepat je bukak email, documents, kalu tak.. email saje dh 30 minit nk loading.. kagum2..  PC aku nk antara yg wajib kene scrap dah sbb dh lame last 2006 kot.. syiok2.. thx to ICT and zaki.. kikiki

taraaa
taraaaa.. hihi
lepas tu plak, wiken lepas aku dapat lepaskan hajat aku nk belikan kek, just for her birthday purpose.. even dh lepas hampir sebulan, tp dok la terpkir2.. sian cha xde cake utk umo 2y. terus papa ckp, org pun nk gak.. umo 32y.. kehkehkeh..

cake tu order last minutes, hari jumaat search terus jmpe, sabtu bayar deposit , ahad terus amik.. ikutkan aku nk letak gmbar boyfren baru misha Pororo the little pinguin.. tp xde.. so letak gmbar princess.. aku xde wat majlis pun.. cukup la ade family aku, parents, angah, and dikda :) alhamdullilah semuanye urusan dipermudahkan.. makan pun beli pizza delivery je, while aku g amik cake, pizza pun sampai..

balik2 je, dgr suara misha.. mama mamaa mamaaa.. (dia tau aku cuti kot, so bile x nampak aku bgn tdo, x tentu arah la dia.. aku masuk bilik pun merenget.. mak aku ckp, kalu hari kije, dia x mcm ni pun.. kehkehkeh).. aku tinggalkan kejap sbb tgh tdo.. skali mak ckp, mase aku gerak aje dia dh bangun.. x smpi 10 minit pun tdo nye.. adesss..

balik2, terus ckp nak..nak..nakk.. tak ni (letak sini).. mcm tau2 aje isi dalam tu utk dia.. :)
mase ni anak aku dh memanjat kusi dah... ye chaa awak punye lah ni.. puas mama gooogle tau.. alhamdullilah, dapat juga rainbow cake idaman hati mama cha.. hahahah.. jom layan gmbar anak dara yg x makan saman ni......bile ngk cake, dia ckp wahhh wahh.. kiss aku 2-3 kali.. mebi dia dh pandai rase menghargai tp x tau mcmmane nk lafazkan.. hihihhi
cake yg diorder.. :)
ecehh... mama happy ngk cha happy

tak menyabar2 smpi menangis.. sabar ye la anak aku ni weh..
urut dada siap2...
sbnrnye dia nanges sbb aku x bg dia cucuk2 cake tu... abes bantai nanges..
seb baik la yg makan pun family aje, kalu tak, x cantik dah..
layer dalam dia.. sedapp weh..
* cha dlm usaha nk cucuk pki cari plak lepas pki pisau kene halang..
ok la.. ckup sudah cerita hari ni.. esok2 aku cite ape yg aku beli utk diri sendiri dgn duit bonus aku.. dlm pada xnk beli pape tu kan.. ^___^

tata semua.. achik nk start wat kije :)

2 comments:

mamaelly said...

ira..ada no phone yg buat kek tu tak

Faizah said...

nak kek macam mica gak. sobsobsob