Wednesday, November 9, 2011

Dialog Suami Isteri #003

salam..

semalam..

suami : dia ni, asyik2 henpon.. henpon..henpon... tangan kt henpon jek.. ape aje la yg diborakkan... kejap FB, kejap2 chat, kejap2 wassap..

isteri : bukan borak ape pun... ngan kawan2 pompuan...

suami : ye lah tu, sale sane, sale sini.. sume bg info.. kalu tak kawan yg bgtau, kamu yg tahu bgtau kan.. tak baik dia.. kalu lah org tu x berapa nk ade duit, skali terpengaruh ngan kamu.. sian taw..

isteri : alaaa dia.. kalu ade duit baru la beli.. kalu xde, cuci2 mate pun hati dh terhibur..org pun cam tu gak..

isteri menjawab lagik : dia mana tau sbb dia nye enpon kn xde fb, kalu boleh mesti dia mcm org gak.. (sengih2, takut kene marah)

suami : org leh je beli kalu nk.. tp malass.. kecik..

isteri : haaa!!! i pad la dia..

suami : kalu cam ni la gayanya, JGN HARAP.. makin teruk nnti...

isteri : (diammm sudah...)

# so kene jaga mulut la pas ni.. muahhahahaha

k la.. tatatta

No comments: