Friday, October 14, 2011

Bribbons Sale!!

Salam..

Anak korang pki hairband lagi tak? mesti majority vote x pki dah kan... tp anakku aku masih pkikan... ngk la, kalu dia behave elok jek.. dia x cabut pun.. mebi rimas juga jgn rambut yg mencucuk lubang hidung.. kehkehkeh.. bukan mata taw, dh tahap lubang hidung dah... panjang kan.. nk potong, wan ngan atok x bagi, kate nye nk panjang.. padahal nk potong rambut depan jekk.. biar feeling2 cumil mcm mia sara... :)

Last 2 weeks jugak la, bribbons yg dimiliki oleh adik mira yg sgt kreatif tu ade wat september sale.. aku pun ape lagi dh mcm cacing kepanasan... tunggu dia upload gambar then rebut!!.. mostly harga yg ditawarkan adalah almost 50% discounted.!!.. biasenye dia akan upload a few pic utk dilelong.. kite mmg kene pantas dan tuntas sbb dia akan upload at random time.. no one knows.. as a pengikut tegar, aku mcm dh leh agak.. waktu lepas subuh, lunch hour, kul 6 lebih... tp nasib aku x slalu baik, slalu jek dh kene booked!!.. so mcm addicted plak kalu dapat book.. ngeh ngeh ngeh..

At last after seminggu berakhir, aku pun cume dapat 6 items.. sket jek.. headband dapat 3.. yg lain dang anum dah kebas..lajus gila kawan aku tu.. tp dia ade let go gak pada member2 yg x sempat book.. s aku sempat booked a fews items, so aku x eligible nk rebut mase dia wat sub sale.. kekekkeke.. pastu aku amik yg look like anak dara sket.. hikhikhik..

ni la hasil pertarungan aku.. ngehngehngeh

aku suke yg hilam tu.. name dia Pink Gala..
so far baru satu jek sempat aku pakaikan.. nk pkikan semua sayang plak.. penat2 rebut nk wat basahan.. kikiki.. semoga misha nk pakai eak...mama luv u.. :)

cha pilih menu..
oh yee.. aku pun ade share beli dress dr mark n spenser.. yg ni ready stock jek.. dapat 2 lai..so aku amik red, ummi fatihah amik yg lite green... rupenye2 red tu xde la terang sgt.. more to pale.. plus saiz 2-3y besar utk misha and same goes to fatihah.. nampak gaya raya ji nnti jadi jubah with inner la yep..kekekek

lawa jugak details kt dada dia.. :)
owh.. ni saje la.. ade 2 cerita kegilaan aku masa kini yg aku x cite lagi.. tudung fareeda dan kain shantung sulam reben.. later aku upload yep, bila hanger smpi.. lawa sket nk snap pic.. hihihi

k la.. tata..

2 comments:

nanonano said...

haishh org comey xpkai ape pun comey
pkai ribbon tu lg laaaaaaaaaaaa

Mama Likha said...

wah.. ur sis punyer bribbon?? mmg sgt kreatif dan cntik2.. selalu jer cuci mata tgk... ;p