Friday, September 23, 2011

Kad kesihatan si kecil

salam..

lupe nk cite, last week teman misha (ecehhhh.. :P) g amik jab terakhir utk 18 bulan.. Name dos tu DPT/DT and OPV.. Jgn tnye lelebih, sbb aku menaruh sepenuh kepercayaan kepada kawan aku @ Misi Azie utk injection tu..x tnye lelebih pun... aku dpt balik awal pun dh syukur nikmat.. :)

hasil timbangan dan ukuran... berat anak dara skrg ialah 10.6kg (selim juga anak mama ni.. ), while tinggi plak ialah 84cm.. meninggi 32cm sejak lahir.. lebih kurang tinggi pembaris panjang.. tp cam x perasan plak.. hehe..

yang aku nk stress kn kn sini ialah, kad kesihatan ni kene simpan smpi anak masuk darjah 1 ye kawan2.. sbb nnti misi nk ngk regarding imunisasi yg dia dh dapat atau belum..karang, kalu hilang x pasal2 kene injet semua balik? ye ke.. entah laa.. aku pandai2 aje.. heeeeeee..

next check up 12/12/11 nnti.. tp x pegi pun xpe kot kan.. ari tu pun, mcm x sesuai je, misha nk timbang kt timbangan baby tu..pastu sume baby2, xde pun budak baya2 misha g klinik kesihatan lagik.. keee anak aku yg muka mcm anak dara sgt.. keh keh keh...

tak pe la..asalkan membesar dgn sihat dan kuat... opss.. sorry mama x minum milo, x leh la guna tag line tu.. nnti mama introduce cha minum milo eak.. sooonnnn...

k la.. tata sume... :)

No comments: