Sunday, September 11, 2011

happy birthday to cha

salaamm

aku agak proaktif ari ni wat entry ke 2 utk malam ini.. tak sabar nk share kegumbiraan yg anak aku dh setahun setengah kekdahnyee.. kekekeekek.. xde lar, since aku x mengantuk ni, baik aki taip lajus2.. kalu tak, alamat, 2-3 ari nnti la baru update.. nnti dh besar, misha bace, dia ckp ' apsal la mama slalu lambat upate pasal besday dia' eceehhh.

ok la... xde ape sgt nk cerita.. just as usual, nk mengabadikan monthly birthday as an entry.. gedixxx.. kikikiki..

so far, activiti explore to da world menjadi semakin menjadi2..baru je kejap td, aku buat pertama kalinye menjentik tgn misha dgn hati geram, sbb nye mase aku masak, dia pandai2, nk pusingkn dapur gas.. ohh anak.. bahaya tau.. itu yg mama sgt marah kt awak td.. gewaammm + menyesal.. jahat aku ni.. :(.. tp terubat balik, sbb dia makan abes sup yg aku buat.. siap ckp..nak maa.. nak maa.. sedap sgt la tu kot... :P

skrg ni, misha lum kemaruk nk bercakap lagik.. soon insyaAllah.. cuma ade beberapa patah je la dia boleh sebut dan aku paham.. contonhye, dh abess...bila makanan dlm mulut dh abes atau cerita kt tv dh kuar sub-title...acehhhhh.. bila bg something kt dia, xspecially kalu bg susu...kuehhhh nak kuih la tu.. makin jelas, semenjak musim raya ni.. hikhik.. peace!!.. kalu amik gmbar sendiri tru enpon.. perasan tauu.. pandai plak terbalikkn enpon then smile.. pengaruh mak su betul la awak ni.. kuikuikui.. kokong.. kalu mau dukung la.. smbil hala tgn suh dukung..and etc.. ade la a few words lagik.. semoga by next month, pembendahaaran kata anakku makin bertambah..amin.. :)

kepochi tul.. neway happy besday my mere bete.. luv u.. luv u..luv u.. muaaarrhhhhhhhhh



k la.. tata

2 comments:

aziyana said...

bestnye bila anak dh dpt mulut kan? hikhik

bonda dadif aka akish said...

same dadif..kalu verangan amek gambo lalu henpon..bukan maen bijaklagi...pengaruh sgh..

kekekeke