Friday, July 8, 2011

Pindah lagi

salam..

di saat ini, aku tgh basuh baju, ye la xkn nk bawak baju2 masam tu pindah kan..so basuh dulu, esok kering akan aku rajinkn diri utk melipat baju, tapi kalu x rajin pun hangkut je masuk plastik itam.. abes cite...  esok aku kene settle kemas SEMUA barang2.. sbb pagi2 SABTU, lori dh nk dtg..

sejujurnya aku malas dh nk pindah rumah, tggu je umah kt MR tu siap.. tpi langit x selalu cerah, tp x selalu gak mendung.. kadang2 jek.. hikhikhk... aku kene gak bertabah.. ni la risiko org menyewa ni.. pindah randah la gamaknye.. rumah ni dh ok 'juga' bg aku... tp yg 1st house ari tu paling ok... sbb paip pun dh ganti kan.. air kuat.. syok je mandi.. hukhukhuk

rumah ke3 sepanjang 2 tahun perkahwinan ni pun best gak sbb depan umah parent aku.. bukak pintu je terus nampak umah mak.. yeahhaaa... oleh itu aku kene pastikn gate sentiasa bermangga supaya cha x sewenang-wenangnye lintas jalan.. bahaya wooo.. rumah aku jalan 'hidup'.. bila duk depan mata parent ni, tingkah laku kene behave, rumput kene slalu tebas ye papa, rajin sket tebas skali rumput umah ayah.. hikhikhik..umah kene slalu kemas dn tersusun, takut mak wat sport check.. jgn bg cha nanges jerit2, takut x smpi 30 saat, mak dh terjenguk depan pintu, ngk keadaan sebenar even anak dara tu yg slalu berdrama je.. hikhikhik.. aku pun x leh la gaduh2 nanges... nnti jiran sebelah dgr,.... hahahhahah

berbalik semual kpd keje pindah randah ni.. rumah 'baru' dh kemas.. dh pasang tikar getah baru, malas nk bukak umah 'lame' punye.. tak merasa gak aku rumah yg ade tile until our own house.. hukhukhuk.. sewa pun mahal rm80 dr umah 'lame'.. lari bajek nk suping taw..:P heppp... kate dh insap.. hihihi

ok la, besar harapan aku, supaya makcik ni x jual umah dia smpi kami pindah.. tggu la macik, setahun setengah jee lagik.. plss...pls.. plsss..tp bila dh pindah MR nnti, jauh dr umah mak... mesti rase lain.. tak mo pkir skrg.. :(

MR cepat2 siap ye but with gud quality.. tuan rumah awak ni  inspector gadjet taw.. ehehehehh

k la.. nk smbung kemas while misha tdooo... yehaaa...

4 comments:

sharEna said...

letihnya pindah rumah...huhuh

Aishah Rahim said...

Makcik, nak pindah lagi ke? Kenapa?

Lieya said...

Uiskkk bestnyeeee dok depan uma makkk...

cira said...

ena - mmg letih.. 3 kali raya ngan asben.. 3 kali umah lain2.. ekekekke

aishah - pindah sbb umah lama dh kene jual.. hukhukhuk.. tp yg BESTnye pindah depan umah mak.. hjihihi

kak liya - syokk woooo.. :P