Monday, July 18, 2011

dress utk si intan payung

salam..

kalu korang nk tau, ni la keje aku hari2 kt opis or umah, smpi laki aku pun dh cam.. eh, mama ni hari2 ngk baju budak, beli ke ape? tp x kn hari2.. aku jawab, tak.. tak beli sume.. :P.. korang ngk la jugak eak.. geram taw, niat dihati mcm nk beli sume.. tp poket x kembung.. muahhahahha




 





 
comel2 kn.. tapi selai je pun yg aku beli.. hikhikhik.. ni la keje aku, tggu baju2 idaman turun rege.. keje menghabeskn duit bg je kt aku,.. adesss...

p/s - sume gmbar ni aku amik dr GAP.COM.. aku xde la pembeli tegar GAP ni.. member card pun xde.. suke cuci2 mata ajek.. :P

k la.. tata

5 comments:

nanonano said...

seb baik ai xde ank dara
klu x, xbyr duit kete bulan ni smata2 nk rembat semua dress ni. wakakakka :p

Ms.Gegirl said...

i ada mmbr card. u nk guna x :p

ღnFashyaღ said...

santiknyaaaaaaaa...menggigil jap..hihi

sharEna said...

cantet2 la weyhh...

huwaaaa...cuci mata sambil sakit hati T_T

antalya said...

wow cantiknya. tergoda