Sunday, July 3, 2011

Anje

salam..

saje borak kosong, since temankn misha main2 dulu.. aku x leh masak selagi dia x tdo.. nnti masuk dapur, misha g putar2 punat dapur.. so it's a BIG no memasak while she's x tdo.. takut berlaku mcm dulu, kene air panas.. hukhukhuk.. walaupun mase tu kene kt ruang tamu.. inikn kt dapur, terdedah dgn banyak barang2 yg bahaya.. orang lain boleh, tp aku... takut terlebeh.. kikiki

lately ni, aku perasan yg aku panggil cha dgn panggilan ANJE.. sesikit anje, sesikit aku panggil anje.. kelakar pun ade.. spontan je kuar dr mulut aku.. anje tu maksudnye manjeee.... sayang misha.. muahhh.. muahh.. muahhh...
walaupun lasak mane pun misha, mama tetap x marah kannn.... mulut je bising..

mulut bising pada aku, pada laki aku, mulut banyak, jgn pada misha aku kuat membebel sudah la yep.. hihihi..skrg mulut aku mmg dah very de mak-mak la.. mata plak meliar je mane anak pegi.. last week balik kg, sgt suprise misha pandai naik tangga.. (jakun bg aku yg mmg xde tangga kt umah), skali aku ajar, pastu aku g dapur.. dgr bunyi loceng dia sayup2.. rupenye2 kt atas.. mcm mane dia naik?? luckily aku x nampak, kalu aku nampak, harus la aku menjerit plus dia pun terkejut terus terjun turun... Alhamdullilah, aku sempat lihat sendiri, aku diamkan je ngk dr jauh.. pandai dia naik tangga tu.. tendency nk jatuh kurang sbb dia naik mcm merangkak.. ok misha dh pass.. tggu ye nak, umah kite 2012 nnti ade tangga.. hihihi

okla.. melalut dah ni.. nk cite pasal anje sy je tadi..
tata

No comments: