Monday, May 9, 2011

Dialog Suami Isteri #001

2 minggu lepas...

Suami - Dia dh ready nk pregnen?
Isteri - Nape?
Suami - Saje je tnye... cha nk adik takkk?
Tnye suami kepada anaknye..
Misha angguk2.. (misha currently baru pandai mengangguk... so sume pun dia angguk.. so x valid okeh jawapan itu... hikhik)

Isteri - Dia rase org bersalin ari tu sakit tak?
Suami -  Sakit... Tapi macam x sakit sgt...
Isteri - Nape plak?
Suami - Dia tak nanges pun....
Isteri - Weii.. ingt sume org nanges ke? Org kn amik Epi sbb tu la x sakit...@##$*&(*^*&%^&$&^

Korang nanges tak mase nk meneran? kn ke mase tu tgh panik kan, x sempat nk nanges... kuikuikuikui

7 comments:

ღnFashyaღ said...

tak nangis, tapi masa husna keluar kite nangis..terharu...suami tolong lapkan air matae. syahduuuu

izariza said...

miahahh, maarup tak sabo dah

masa neran tak nangis pon, masa contraction tu, mak aiii

Aishah Rahim said...

Takkk. Kita tak nangis pon. Sakit memang sakit. Tapi tak nangis. Itu yang pelik.

Tapi, tangan tersepit pintu kereta, nangis macam nak gila. Meraung macam nak hape. Errr.

mizzarenum said...

tu ayat nk baby lg tu ira.. xkan xfham kot... kikik

shima said...

x nah nangis ..even sakit ms contraction tu..masa meneran tk sakit pun kan..contraction yg sakit.

masa 1st baby sakit semalaman..esok nya br dpt epidural ..leh la lena jap..masa 2nd baby..sakit contraction gitu je la..alhamdulillah ..sakit itu nikmat kan hehee

ei said...

x nangis pn masa meneran tu,masa contraction pn x ngis, rasa nk nangis tp air mata xkua lak..pelik hehe after aisy kua bru la nangis..touching kot hehe..ira..da ready ke nk 2nd bby..

cira said...

fasyha - comelnye pengalaman awak... ira x nanges.. xcited je lebey... kekekkekek

dk - aku tau cte ko a to z.. kekekekkekek..
nk hadek? nnti la mica 2 tahun.. muahhahah

aishah - same la... kene sembelit mase bersalin melalak mcm nk putus urat.. kekekke

anum - kaka tatut lar.. hikhikhik

shima - bestnye dh ade 2 pengalaman... mmg betul ke, anak no 2 dh x sakit sgt..