Thursday, April 14, 2011

Musical Table

salam...

lagi 1 entry ni malam yg hening tatkala papa ngan misha dh mimpi smpi London..

Nk tau tak, mica ade menan baru tauuu... kire paling latest la rete yg dia ade... name dia Groove Musical Table from Leapfrog.. actually aku nk cite tentang kegigihan aku suft internet untuk dptkan best price untuk musical table,fisher price.. suddenly, aku jmpe review yg memberangsangkan pasal musical table from this brand

2 hari gak aku cari dlm blog, mula2 cari yg 2nd rege mostly dlm range rm90 - rm130 and some of that ade yg parts dh tercabut.. tp mostly dh sold out.. sedey mak taw.. cari plak yg baru.. mahal jah, dlm rm260 - rm280..dlm mase servey2 tu terjmpa la satu blog ni jual rm190.. mmg la x murah sgt, tp still dlm range yg aku dh allocate duitnya... so terus bayar dan 2 hari lepas tu, dia trus pos...

teruja adik aku nk tay ape la isi dia ni, besar tu kotak dia, mcm dapur gas kekdahnya... hhehehehhehe

balik2 tu aku terus bukak sampul  dgn buasnya, tp kotak bukak baik2 since ade hati nk jual kalu mica boring nnti.. hehehehhehe..alhamdullilah, mica suke.. jongket2 montot dia joget.. dlm ni ade banyak lagi, ade 1, 2, 3 ade A, B, C plus lagu2 kanak2 kite... lagu 'i want, no body, no body but choooo' xde yek.. hihihihi

k la.. ngk je la gmbr mitot yg mcm kene paksa amik gmbar ni...


smile la sket yayang...
pandangan pelan..
k la tata.. :)

4 comments:

m@Ri@ said...

alamak mcm menarik je..agaknya kalau aqil dpt ni main lama tak..die tu main kejap je brg mainan dia..rugi kang..mahal tu..huhu

nanonano said...

owhh bagus2
nanti umur mica 4-5taun
antar kelas piano
ank bos lama na dlu (cina)
derang antar msuk kelas piano kecik2 lg
sbb derang ckp otak budak2 ni cpt berkembang & bijak klu dr awal dah ajar main piano,
wallahualam :p

Lieya said...

Waaaaa best kilosssss.... ni kalau untie lia tengok pun, teruja joint mica men sekali. ehehehedand

MuMMy CHoMell said...

bestnye.. xpernah aku jupe pun menda alah ni.. hehehe.. law nk jual ko cr aku dulu ea.. (^_*)