Thursday, April 21, 2011

CONTEST ~ Baby & Daddy moment...

salam..

hari ni mama micah nk karang entry untuk masuk contest.. 1st of all, thx to mama nashriq sbb tagged ira... wink..wink.. wink.. xcited sbb ni 2nd contest mica masuk.. harap2 ade luck di sini.. :)

contest ni anjuran mommy maya kysha semperna pelancaran butik online D'La MAYA.. mama dan misha mendoakan agar biznes mama kysha berjalan lancar dan dipermudahkan olehNya.. amin.. :)

Syarat-syarat Peraduan :

1. MESTI follow blog D'La Maya.
2. Klik 'LIKE' pada D'La Maya FB page. Tidak wajib, tapi satu kelebihan jika klik. ;)
3. Buat satu entry dan letakkan SEKEPING sahaja gambar baby & daddy. Baby mestilah berumur sehari hingga 2 tahun sahaja.
4. Pastikan entry anda ada link terus ke entry ini.
5. Tag sekurang-kurangnya 3 orang untuk join contest ini.
6. Jangan lupa tinggalkan komen penyertaan anda ye.

hrmm senang jek... cheee wahh. :)

No 1 ~ done
No 2 ~ lum lagi, tp will 'LIKE' immediately...jap ek kysha, FB acik kene block la kt opis ni...

No 3 ~ gambar kt atas nih

Misha Nur Humaira Mohd Maaruf
6 bulan (now 1tahun 1bulan)

Gambar ni dicaptured mase raya.. Inila raya pertama papa bersama misha..
Papa yg x suke amik gmbar leh rikues kt aku, amikkan gmbar org ngan misha..
(Gmbar candid banyak lar, aku snap...hihihi)..Terharu okeh....
Misha plak bleh sengehh jek.. So that, aku nk taruhkan gmbar ni untuk contest..
Harap masuk dlm top 5 pun jadik la.. chee wahh...berangan.. hihihi

No 4 ~ http://maya1stopcenter.blogspot.com/2011/04/baby-daddy-moment-contest.html
No 5 ~ mereka2 yg berlegar2 dlm pkiran
a) mama adam
b) mama abg dadip
c) my super BFF
No 6 ~ jap lagi, pas published aunty g kedai kysha ek. :)
k la tata.. kepada yg ditagged, selamat menjoinkan diri.. :)

5 comments:

MuMMy CHoMell said...

uiiish.. aku tgh bz skang.. nk menghapdet belog pun tergendala.. insyaAllah aku da settle smua t aku join k.. best of luck.. Thanx tag aku...mmmuah!!

irenedahayu said...

nanti mama adam ambik ek.. nak buka peti cari gambat papa adam...

~daRLee ZuRiS~ said...

amin... :)
hye ira
thanks join ye
good luck!

Lieya said...

micaaa je nyomelll.. hik hik hikkk

cira said...

thx sume.. :)