Wednesday, January 5, 2011

welcoming 2011

salam...

awal2 tahun for sure sume org pun ade azam kannn.. aku pun same.. ade azam tp plus angan2 wishlist... kekekeke

Azam aku
1. nk lipat gandakan ibadah... nk jadi isteri mithali, nak masak utk papa (azam yg sgt2 nk buat nih)... utk mica, aku rase, aku mithali abes dah.. hihihi
2. nk kuruskan badan... at least macam pas bersalin.. papa cakap..
3. nk capai KPI - gold!! atas 70%
4. nk lebeh berjimat... aku sgt boros... sume mende aku nk beli.. kalu pkir2 balik... duit2 yg barang2 yg membazir tak perlu tu, jumlahnya simply2 leh tunaikan wishlist aku yg no 3 tu... haha

ini lar aku rase azam yg sgt2 aku impikan tahun depan..

Angan2 Wishlist aku plak
1. March nnti kn besday mica, angan2 aku nk wat besday utk mica, sbg seorg mama, haruslah nk yg terbaik utk anak.. harapan aku, supaya semuanya goes well.. tp yg paling penting, misha sihat, makin bijak dan makin comel.. aminnn
2. aku nk suh papa beli camera DSLR.. tp bukan untuk aku, utk papa.. kalu aku punye, nnti aku yg kene pegang.. harapan aku sbnrnye.. nk suh papa minat bidang photog.. so that leh la amik gambar kami anak beranak banyak2,.. kekekekek
3. aku nk kumpul dana beli beg coach.. pastu harap laki aku, leh menderma sejumlah wang bersamamu utk diriku ni...hihihi
4. aku nk beli mesin jahit.. - tp ni mcm x berapa nk sgt... haha

with luv, mama misha

No comments: