Wednesday, January 19, 2011

spirit booster

salam..

boring je hari2 aku di awal tahun ni.. muahahaha..
ira, awak x leh mcm nih.. kene la bersemangat nk facing hari2 mendatang... aku ingt aku je, tp opismate aku pun same gak.. hihi

ni nk tepek lagu yg menaikkan semangat aku ni.. aku x perasan pun yg lagu ni tercalon dlm AJL10.. walaupun x menang, tp tetap menang di hati aku.. hhahahah

semoga terus semangat dan jangan menyerah kalahh...

semangat nk jadi isteri yg x selalu melawan... kadang2 xpe... kekekkekek
semangat nk bg full support kat papa.. no matter what, i'm always with u..
semangat nk jadi anak yg menceriakan mak ayah
semangat nk jadi mama yang sporting... 'panjat... xpe.. panjat lar..., gigit barang, gigit larr '(dlm hati.. @##$$$$#@.. mama takut cha jatuh la yayangg)
semangat berkerja, mari laaaaa....
semangat nk kurus... kuikuikui

Lirik Pelita – A.P.I (OST Hooperz)

Tak pernah sesaat daku meragui
Apa yang telah daku temui selama ini
Tak pernah sesaat daku menyesali
Apa yang telah aku nikmati
Apa ku alami
Selagi hayat dikandung badan

Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah
Harapanku hancur sayapku patah
Kan ku pancarkan cahaya seperti pelita
Ke serata dunia yang gelap gelita
Sehingga hembusan nafas yang terakhir

Tak pernah sesaat aku mencurigai
Apa yang telah aku kecapi setakat ini
Tiba saatnya kan ku tangisi
Pada yang pergi takkan kembali
Kembali lagi
Selagi hayat dikandung badan

Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah
Harapanku hancur sayapku patah
Kan ku pancarkan cahaya seperti pelita
Ke serata dunia yang gelap gelita
Sehingga hembusan nafas yang terakhir

Selagi jasadku belum terkubur
Selagi tubuhku belum ditimpa uzur
Pantang datuk nenek moyangku berundur

Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah
Harapanku hancur sayapku patah
Akan ku pancar cahaya seperti pelita ke seluruh dunia
Akan ku pancar cahaya seperti pelita ke serata dunia
Seperti cahaya

kredit to http://www.1liriklagu.com/lirik-pelita-a-p-i-ost-hooperz/
tp bile ngk pix budak ni, terus x bersemangat nk keje. kekkekekek


p/s - sy sudah semakin redha dgn keputusan papa 7 bulan lepas.. *wink*

k la tata
with luv, mama misha

6 comments:

LUTH ^_^ LUNA said...

cantik2 baju mica..dah la comel. geram je tgk..btw smgt yg last tu x bleh blah..elok nk bersemangat wja nnt mica dpt adik plak..haha

Dayu said...

cha!!!
anak kita pun panggil cha..
bape umur misha erk
10 bln ke??
eisya baru nak masuk 9 bln

ada anak ni..kat opis dok pikir nak balik je

cira said...

at, baju biase2 jek.. tp baju baby girl mmg x tahannn...

at... bile nk la jmpe ni.. tggu aku dtg sane ek.. hahahaha...

cira said...

dayu - penat pkir name panjang2 at last panggil cha je... hihi

misha 10 bulan dh ni..tp mmg betul laa, ade anak ni sume utk dia.. mak x tukar baju xpe... asal anak, tetiap kalu org kawin pki baju baru.. hihihihhi

cira said...
This comment has been removed by the author.
LUTH ^_^ LUNA said...

aminnn..aku doakan maarof untung besar bleh bw ko ngan mica datang sini...