Sunday, December 12, 2010

kentang sedap

salam..

dr hari ke sehari nk share kat sini, pasal sejenis kentang yg telah watkan anak sy makan dgn laju dan lancarnye.. ni lar rupe bentuknyeee..

Ianye boleh didapati di Jusco..

promote taww.. JJ leh bg i voucher lebey ni... hihihi....aku dh start beli ni nk dekat sebulan lebey dah.. beli seminggu sekali.. susah gak nk dpt kentang ni.. sbb slalu sold out.. kadang2, aku perlu hunting sy 2-3 JJ, baru jmpe.. slalu nye ari jumaat stock akan smpi, so ari sabtu banyak lagi, kalu aku g ari rabu ke khamis ke.. alamat balik tgn kosong laa....

mula2 aku ingt ni sweet potato.. rupenye2sweet potato tu kaler merah.. hihi. xpe laa.. salah2 beli pun ade hikmahnyaaa.. misha suke sgt makan bubur, after aku beli kentang ni.. sp skrg kentang kat umah wan x laku okeey.. kekekke... kalu dulu, mkn dlm 10 sudu, dh jemu.. tp skrg, kalu makan mmg smpi dh nk licin.. kadang2 licin.. suke2...

so kawan2, g la cari kat JJ.. try kt anak2 korang yg x suke sgt makan tu.. harga dia rm6.99 utk 800g.. dia dh siap pack2.. ade dlm 9 - 10 biji.. cukup la utk semingu.. mcm mahal kan??.. xpe laaa., utk anak sihat, x kisah berbelanja lebih..

p/s 1 - aku simpan kentang ni dlm fridge, sbb kat JJ pun letak dlm tempat sejuk..
p/s 2 - kawan aku pun dh try, alhamdullilah.. anak dia yg dulu sembur2 bubur sbb dh suke makan gak... hihi
p/s 3 - model kentang muslimah of da year..

percaya lah macik2 sume.. kentang tu shedapp...

k ta.. tata..

with luv, mama misha

1 comment:

Ms.Gegirl said...

ko pepandai je bg nama kentang ni sdp eak. klu aku cari kat JJ nk tny kat SA tu nk ckp kentang sdp ke? ni kentang dr mana? USA? australia?jepun? UK..kikiki..