Tuesday, December 28, 2010

Anakku retis..

salam..

muahahahha.. tajuk mcm bagus sajek... xde lar... misha kn sinonim dgn name misha omar.. ade kawan aku ckp, tahap retis...

sbnrnyee aku nk cite yg anak aku, skrg muka dia masaammm jek bile kuar umah... anti sosial kah?? x mcm aku ngan papa kah?? agaknye dia rimas dok dlm stroller, tp bile aku kuarkan, dia masam gak..kalu ade yg menegur, jgn harap, nk balas ngan senyuman, kalu nasib kurang baik dia balas dgn jelingan..

misha.. misha... mama x ajar pun mcm tu tauuu...

mcmane lar aku nk train misha ni supaya mesra alam ek.. kalu dulu2, org tegur2 mesti senyummm jek... skrg xde dah... senyum ngan aku, papa, mak su, mak ngah, wan and atuk jekkkk.. pendek kate, yg dia ngk hari2 jek laa...

misha ni takut ngan org ke ek??

nampak mcm takut ngan org, sebab kalu org nk amik dukung, dia akan mengelak pastu kalu kene paksa, wajib dia menjerit.. kadang2 dia cm nk gigit as nk mempertahankan diri la tu... hihihih

hopefully, perangai ni x lame ek yayang... mama n papa sayang cha, x kira ape pun yg cha buat... peacee.....

* skrg ni, kegemaran dia, amik sume mende nk letak kat telinga... konon2 tgh make a call.. sambil bercakap... pandaii nyeee - papa cakap.. kekekeke

k la... ni gambar budak masammm sy....


 abaikan pipi lebam tu ye.. mak su yg punye keje.. x sempat nk hope, dia menunjal2 nk bediri...

tata...

with luv, mama misha

No comments: