Friday, November 26, 2010

Rezeki namanyee

salam..

ramai betul preggy2 women yg berkait rapat ngan aku.. kirenye ade correlation laa.. (dh mcm 6 sigma la plak.).. so far yg aku tau...

1. adik aku.. skrg dh 3 bulan ++
2. akak ipar aku.. 2 bulan
3. adik ipar aku.. 6 bulan ++
4. fara.. kawan yg baru 2 kali jmpe tp borak ari2.. kalah kawan2 yg slalu jmpe.. kekekke
5. yana.. opis mate aku..
6. ilah... colleague yana aka opismte aku gak...
  
Ya Allah, semoga perjalanan pregnency + deliver diorg akan dipermudahkan olehMu.. aminn

hrrmm.. aku?? pencapaikan terbaik aku so far... masih lagi merancang guna kaedah tradisional.. tp bile cik P x datang2, dan dan tu gak aku tanam hasrat nk g injet la, makan pil la, implan laa.. aku dh study dh sume2 tu.. even dh jmpe doktor utk tnye2.. so far, doktor ckp yg paling xde kesan sampingan ialah IUD.. tp aku seram larrr.. hihihi

ok la.. aku bukannye nk cite pasal jenis2 perancang keluarga.. antara link yg aku menuntut ilmu kat sinik. http://www.scribd.com/doc/21595628/Perancang-Keluarga by Norsimah Ahmad...sume ade tauu.. cara kire waktu subur pun ade.. hihi

harapan aku, biar la misha dapat adik at that time dia dh pandai bawak diri.. dh pandai terima arahan.. dh boleh tolong urut2 pale bile aku MS.. muahahhaha.. tak de laa... as long as misha dh 1tahun.. dh ok dahh... tp kalu ade gak, itu rezeki namen diaaaa..hihihi

suka la mak aku, tahun depan nk dapat sorang lagi cucu.. alhamdullilahhh... makin meriah la keluarga kecik kami...

 k la.. tata...

with luv, mama misha

No comments: