Monday, October 25, 2010

Turbo steam ironing

salam..

semalam maaruf bawak aku g jalan2... ayat mcm x penah berjalan.. hikhikhik

mula2 g levis factory outlet giant plentong.. g beli jeans.. lame nye aku x beli jeans..
ingatkan dh turun saiz.. hampess jek... longgar tp x sedap pki bile beli one size below..
pastu mase tggu suar kene potong, kami jalan2 laaa kat dalam tu.. hati aku terpaut ngk booth ni..
turbo steamer..

multi function iron (ironing, dry cleaning, face steaming).. harganye rm98 jek.. katenye kalu x promotion rm198.. plus 1 year warannty, tu yg aku berani beli tu..

salesman tu berjaya menarik perhatian aku, dia wat la demo.. baju yg renyok2 just gentle application needed utk hilangkn renyuk... pastu, kalu gosok sebelah jek.. nnti belah belakang automatik licin... magic kn!!.. ok la untuk aku yg lemah gemalai dalam arena mengosok baju ni.. mula2 aku xpect yg mcm kat shoping2 malll tu.. tp ni pun leeh wat mcm iron steamer, even bentuk dia mcm the real iron..

but.. salah step, berjurai2 la air dia meleleh... flow dia just atas, bawah kiri kaan sajok.. kalu x, meleleh2.. jgn banjir plak bilik aku bile guna iron ni nnti.. hihi...as permulaan, aku kene masukkan air yg panas mendidih sebanyak 5 scoop.. pastu baru bleh top up pki air biase..


salesman yg bersemangat nk tarik perhatian pelanggan.. aku la tu.. hihihi

aku harap, iron ni betul2 leh membantu aku mempercepatkan tugas2 harian aku.. jgn makin menyusahkan sudah la yeee... ye mica yeee...

misha, yg turut same nk fahamkan ape yg salesman tu cakap.. (pkikan tali stroller tu xleh dr bahu.. nnti dia gigit, smpi bertanda pipi.. tu yg a bit pelik tu.. hihi)

tp perjalanan kami x terhenti kat situ, g JJ tebrau plak.. g beli baju bajan mica... apsal la korang suke jual baju budak pompuan yg tomey2 ek... terpakse beli taw,... kekekekkekek

k laa.. tata..

No comments: