Monday, October 4, 2010

Berdiri??

salam..

last wiks, misha start nk berdiri... last wikend gak la aku nampak dia berdiri sendiri (maksud aku, berdiri smpi pegang sofa, bukan lepas tgn taww..)

last wiks gak la depan mata aku sendiri misha terlentang... bad mommy..

ceritanye mcm ni, aku nk g wat susu, pegi jap, smpi dpr nengok misha dh berdiri kegirangan smbil ngk aku.... pastu lepaskan tgn sebelah.. bile aku berlari kat dia smbil jerit mishaaaa...
terus dia double girang.. ala2 nk melonjak2 kan badan terus hilang balance.. terus terlentang...

nangissss menjerit2.... bile upas susu terus diam.. tp masih teresak2.. kene enjet pun x nangis mcm tu... sian...

pasni aku pastikan misha x sorang2 kat ruang tamu.. selalunye aku dukung dia mase wat susu... semalam x wat plak.. hrmm.. nk jadi kan...


pasni xmo panjant2 sendiri ek...
lagi satu cerita, last 2 wiks gak la aku noticed yg misha dh tumbuh gigi.. last wik tumbuh lagi sebatang.. total ade 2 batang.. aku sudah berangan nk beli berus gigi utk dia..muahahhaha

mula2 senyum jek bile nk amik gmbar.
bile nk ngk gigi, terus sedey... mama pakse sket2 jek... jaat kan mama.. hihi
k laaa... tata...
p/s - aku kene update checklist barang2 baby.. xcited nk beli2kn utk anak angah.. kalu boboy harus la beli short pant ngan kemeja kotak2... hihihihihi

1 comment:

atie_aqie_rayyan said...

berdiri n jatuh tu biasa la tu... dia nk mncuba nk pndai la katakan...hehe yayan dh pndai berdiri tnpa pegang apa2 tp dlm 20scnd la.. kalo jatuh pn jatuh trduduk. misha ni pas brdiri jatuh tu lama2 terer la dia...nk lawan abg yayan la tu. heheh