Friday, July 23, 2010

Misha & mainan

salam..

today is supporsed to be our horrey2 day.. tp papa misha demam plak.. sian dia dh 5 hari demam.. dh 2 klinik pegi tp x kebah2 lagi... tp tanda2 penyembuhan dh ade.. cume pening2 ngan batuk yg tinggal.. dia demam ni akibat drpd amik suntikan TYT tu la... semoga cepat sembuh yayang..

ari ni nk cite pasal mainan2 misha so far.. xde la banyak pun.. ade la beli satu setiap bulan.. means ade 4 je la kn.. ye ke 4?? hakhak.. jom same2 ngk...

bouncher ni mase misha umo blum sebulan.. x sajak je duk dlm ni.. kecik lagi.. hhehe


ni plak amos... - aku bg nama semperna famous amos... pes cookies aku makan pas pantang.. hihi

ni name dia tina the tiger.. ni kawan misha kat stroller


ni soother... mmg wat isap2 pun

ni plak plygym.. aku belikan misha yg ade tilam tu... sbb tu kene pki tilam sendiri.. huhuhu

ade lagi, tp x jmpe gmbar... so far aku leh katekn yg misha x minat sgt la main menan2 ni.. dia cepat boring...dia lagi minat kat remote tv, langsir, tudung aku, hp...rugi tauu.. hhihi

~ mcm nk belikan anak aku cloth book ngan bumbo seat la.. next months kn dh 5 bulan.. 6 blan dh leh bg makan... 5 bulan pre-makan2 dulu eak.. ehehhe

No comments: