Tuesday, February 17, 2009

Kad Kawen

salam...

last week, akhirnye dia menurut cadangan sy nk g kl wat kad kawen.. tetiba dia ajak g kl jalan2... syukur alhamdullilah x sesat.. kami betul2 ikut map kat majalah pesona pengantin.. :)

smpai sane.. makk aii.. banyak gile kad.. dia gelakkan sy sbb rambang mata.. dikda pun smpai malas nk layan.. sume kad sy nk.. buktinye...

Photobucket

tp last2 x amik yg nih pun. amik yg simple lagi..dia siap perli aku, ingatkannk amik kad yg canggih manggih sbb smpi nk kat kl... :(
lepas dia bayar deposit rm100.. kami pun menuju ke Sogo... smpat gak beli hantaran lagi.. beli set wallet ngan belt Bonia.. (kat jb xde.. :P)

tp balik2 tu aku agak bangga sbb ramai yg ckp lawa yet murah... murah tu la yg aku nk dgr..(1000pcs - 80sen) lawa tu x sgt sbb nampak simple nyee.. dah la aku wat satu side jek.. lagi la nampak kosong je..

tp aku gumbire sbb dia turutkan gak hajat aku nk wat kad kawen kat sini...

Photobucket

No comments: